ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Αλλαγή Προϊόντος

Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών με την συνεργαζόμενη Courier με το TSAGKARADIKO EXPRESS, ΕΛΤΑ COURIER, κωδικός 145664.  Συγκεκριμένα η επιστροφή προς εμάς με την ένδειξη ‘Χρέωση Παραλήπτη’, με την παραπάνω courier είναι δωρεάν & μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, γίνεται η αποστολή της αλλαγής σας, με επιβάρυνση 2,50 ευρώ για εντός Αττικής και 3,00 ευρώ για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσής και τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε.

*Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας (αζήτητη ή απαράδεκτη) η οποία έχει εξοφληθεί με την ολοκλήρωση της , θα αφαιρούνται τα έξοδα επιστροφής από το τελικό ποσό της πίστωσης.

Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά στο νούμερο 210.5786113 είτε αποστέλλοντας email στο [email protected] (να συμπεριλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας).

Tο κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.

Η διεύθυνση για τις επιστροφές είναι :

TSAGKARADIKO EXPRESS

ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ 3

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Τ.Κ. 12134

Tηλ: 210. 5786113

Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με  το TSAGKARADIKO EXPRESS & στο δέμα σας να συμπεριλαμβάνεται & η απόδειξη του προϊόντος.

Μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.

 

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κλειστή συσκευασία τους, καθώς επίσης δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το TSAGKARADIKO EXPRESS υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον πελάτη.

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα . Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(επτά) ημερολογιακών ημερών.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας, αφορά σε λάθος της εταιρείας ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. 

ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

Στην περίπτωση που o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του. Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από τον πελάτη, καθώς και τα έξοδα της αποστολής* (15,00€) της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Τα έξοδα αποστολής 15,00€ αφορούν αποστολές που δεν ξεπερνούν τα 2 κιλά. Κάθε επιπλέον κιλό, χρεώνεται 2,50€.

Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις των αλλαγών.

This post is also available in: Αγγλικα